..... Klik op de titel om het gehele artikel te lezen .....

De psychologie van het ouder worden

Edgar Keehnen “Put a voice, a face and a smile into the customer journey”

Edgar Keehnen, auteur van Grey Ocean Strategy en 60-plus marketeer, geeft donderdag 12 april in Studio Idee een lezing over de psychologie van het ouder worden.

Ook benieuwd wat de tien soft spots uit de belevingswereld van 50-plussers zijn, waarom de diversiteit onder 50-plussers groter is dan bij jongeren en wat het consumentengedrag van deze groep is? Kom dan aanstaande donderdag 12 april naar Studio Idee in Loenen aan de Vecht.

Inloop: 19.30 | Start programma 20.00 uur.

Adres: Driehovenlaan 2 / Rijksstraatweg, Loenen aan de Vecht ( t.o. Bredestraat )

Entree inclusief 1 kopje koffie/thee: 7,50 p.p. (graag contant)

--

Marketingexpert op het gebied van 50-plussers, Edgar Keehnen, komt vertellen over de psychologie van het ouder worden en het consumentengedrag van 50-plussers. Welke bedrijfstakken hebben potentieel door de vergrijzing; waar en waaraan geven ouderen hun geld uit; wat kunnen en willen senioren voor de participatiesamenleving betekenen en welke rol kan de overheid hierin faciliteren komen deze avond o.a. aan de orde. Keehnen zal tevens ingaan op wat de verschillende generaties voor elkaar (kunnen) betekenen.